13 Kasım 2006

-ÖZLEM-

çok özledim KABE'yi çook..

epey vakit oldu gitmeyeli..

artık gitmek icab eder..

9 yorum:

ecemsu dedi ki...

Gidebilmek ve gitmek için çok gitmeyi istemek yeterli mi? :(

lalezar dedi ki...

CANIM KARDEŞİM YARAMIZI DEŞİYORSUN.SEN ÖZLEDİYSEN BİZ NE YAPALIM...KABEYE GİDİNCE BİZİDE ÇAĞIRMAYI UNUTMA!!!

Siyah Zambak dedi ki...

ecemsu,
yeterli de, yeterli değil de..ama gerekli olduğu kesin. bazıları vardır ki, çok istiyorum, yanıyorum, tutuşuyorum der ve biter. yani birazda fiili dua gerekiyor sanırım. netice de rabbim gönülden isteyene nasip ediyor.

hocam,
sende haklısın, özlenmezmi, ama ha kıbrısda özlemişsin ha burda, ikisi de aynı, belki burdaki daha çok özler hatta:) bugünlerde gidecem allah nasip ederse, ordan sana seslenirim "hocaaaaaaam" diye, gel tamam mı? bekletme..

Kâzım Mızrak dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Kâzım Mızrak dedi ki...

- Kâbe'yi özlemek ne demektir, bilmiyorum...

Mehmet abi dedi ki...

Muhterem yakınındasın ve tadını almışsın o güzelim ve mübarek yerin
Tabi ki sık sık özlersin
Eeee ne duruyorsun kalkıp gitsene
Çabuk ol acele et bekleme hemen git
Bize dua etmeyi de sakın unutma

Siyah Zambak dedi ki...

kabe'yi özlemek özlemeklerin en ulvisidir kazım bey.

mehmet bey,
haklısın inan ki, e bana müsade o zaman, gideyimde mahmet abiye dua edeyim:)

Siyah Zambak dedi ki...

:) ne yazmışım ben? kırk yıllık mehmet abime mehmet bey demişim, pek resmi gördüm kendimi:)

Mehmet abi dedi ki...

Yahu Siyah Zambak
Bırak şimdi ne yazdığını o önemli değil
Daha buralarda ne geziyorsun
Hadi bir an önce git Kabe'ye
Dualara çok ihtiyacımız var
Allah kabul etsin