11 Kasım 2006

hımm, tavada pişmiş su böreği de çok güzel oluyormuş..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba siyah zambak,

bu böreği senmi yaptın, çok nefis görünüyor..:) umreye geldiğimizde bizede yaparsın artık:)

bu arada sana mail atmıştım, ama cevabını alamadım..:)

görüşmek üzere...

Siyah Zambak dedi ki...

hoşgeldin safiyecim,
ziyaretine çok memnun oldum.sen bir gel allahın izniyle ben sanada yaparım:)

mail adresimi kaydederken ufak bir karakter hatası olmuş ama tamir ettim:) tekrar gönderirsen sevinirim..

görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

Merhaba Siyah Zambak
10 parmakta 20 marifet Maşallah
Onca iş arasında bir de yapması emek ve çaba isteyen su börekleri yapmak marifet ister;
Hanımların yemek yapmak için parmaklarını kıpırdatmadığı beldelerden su börekleri açmak her babayiğidin pardon anayiğidin işi değildir
Umarım Arap hanımlarına örnek olursun
Yiyenlere ve yiyebileceklere ne mutlu
Afiyet şeker olsun
Ellerine sağlık Gözlerine nur

Siyah Zambak dedi ki...

saol mehmet abi allah razı olsun,buyrun beraber olsun.
marifetten değil ya, maksat eğlence olsun:) yemek işi zevklidir ama burda öyle bir zevk yok, çok şaşırtıcı..:)