13 Kasım 2006

ne günlere kaldık allahım :)

çok sevdiğim, zor günlerimde hep yanımda olan, hiç bir zaman desteğini esirgemeyen, iki sene boyunca yediğimiz içtiğimiz nerdeyse ayrı gitmeyen, hem komşum, hem arkadaşım hem zaman zaman dertleştiğim ablam hem dayanağım hem dostum, kaderin yollarımızı ayırmasına rağmen her gün aklıma gelen ve her gün evde adını zikrettiğim ahbabım bana öyle bir şey yaptı ki, öyle üzüldüm kahroldum ve en önemlisi öyle şaşırdım ki hala şaşkınlığım deva etmekte..

bir işim düştü. bu dostum dediğim insandan benim için bir telefon numarası bulmasını istemiştim gayet samimane..ama yanılmışım maalesef, samimiyet falan kalmamış.bana "bulamamda verememde" diye bir cevap göndermiş, tam derdi nedir acaba canım ablacığımın derken sebebini de not düşüvermiş, kendileri bir ay kadar evvel bana, onbeş sene önce umrede tanıştığı bir arkadaşının telefonunu vermişti benden ulaşıp birbirleriyle görüşmelerini sağlamamı istemişti bende numarayı kaybetmiştim, tam da tekrar soracaktım ama fırsat vermedi ki, çok büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum, başımıza taş yağsa yeridir. peki ne yapmalı, babamıza bile güvenmemeli mi acaba? söylenecek çok şey var söylenmemesi gereken...


demek ki neymiş, gözden ırak olununca gönülden de ırak olunuyormuş.


ne günlere kaldık allahım, dünya menfaat dünyası olmuş meğer..

13 yorum:

Adsız dedi ki...

malesef canım bu zamanda herşey menfaat için sevgide,dostlukta..Rabbim bizide öyle olmaktan korusun..

Ebrûlî dedi ki...

Bu dostun kimse üzülüp kahrolmaya değmezmiş demek ki.. Allah ıslah etsin diyelim ;)

Kimin numarasını aradıydın canım? Söyle de bulduruvereyim istihbarat ekibime :)

Siyah Zambak dedi ki...

lalezar,
yerden göğe kadar haklısın, zaman değişti, devir başkalaştı..

ebruli,
sende haklısın arkadaşım, rabbim böylelerini ıslah etsin:) ama benim yinede üzüntüm büyük.

numarayı sen bilmezsin ebrulicim, zaten artık sana da soramam, sen de bir karşılık ister vermezsin, ben seni bilmiyor muyum? ikinci kez yıkılırım.. iyisimi kendi işimi kendim yapayım.

Adsız dedi ki...

Çok Muhterem Kardeşler
"Dünya öyle bir meta değil ki bir niza'a değsin"
Yani dünya öyle bir ticaret malı değilki bir çekişme ve kavga yeri olsun
Madem fani dünya böyle ise içindekiler ve içinde yaşananlar da bir nizaa ve alakai kalbe değmez
Dost ve arkadaşlarımızın kusur ve hatalarını değerlendirirken buna sebep olabilecek nedenlerden başta kendimizin yanlış anlaşılmış olmamızı hesaba alarak dostumuzun da o anki haleti ruhiyesini,nefsinin oyununu,şeytanının desisesini ve kaderin cilvesini düşünerek değerlendirme yapmalıyız
Daima Hüsnü Zan ederek zor da olsa hata ve kusuru hoş görmenin her zaman erdemli ve faziletli bir iş olduğu hiçbir zaman unutmamak gerekir

Adsız dedi ki...

bence sizde gercek bir dost degilmissiniz. eger gercekten dost olsaydiniz boyle bir yazi yerine, ozur dileklerinizi yazardiniz. bence hersey karsidakinde aranmamali, ilk once kendimize bakilmali. sitenizi severek takip ediyorum. boyle yazilar yerine kabeyi anlatmaniz bence cok daha guzel olur. umarim bu arkadasinizlada araniz duzelir

Siyah Zambak dedi ki...

mehmet abi, güzel yorumun için teşekkür ederim.

sayın anonim,
keşke isminizi yazsaydınız, içinizden geldiği gibi konuşunca anonim olarak yazmanıza lüzüm yoktu, yinede fikrinize saygı duyarak fikrime geçiyorum.

özür dilekleri derken neyin özrünü kastettiniz anlamadım. iyi bir dost olup olmadığıma bence bahsi geçen dostum karar versin.sitemi severek takip ederken dikkati elden bırakmışsınız, benim sitemin adı da, nickimde, vuslat diye geçen sitemin başlığıda kısacası sitem herşeyiyle zaten sevgilinin diyarını anlatıyor.

hiç merak etmeyin, arkadaşımla aram gayet iyi. bahsi geçen kendisi olduğu halde bu kadar tepki göstermedi, hatta hiç göstermedi diyeyim, güldü ve şakalaştık. zaten başlığa koyduğum yüz ifadesi de nasıl bir niyetle yazdığımın anlaşılması içindi, ama tam anlatamamışım sanırım, bunun için özür diliyorum.

katılımınız için teşekkür ederim..

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Buraya bir yorum yazıyordum, nihayet bitmişti yazım.

Vicdanım bir türlü beni rahat bırakmadı, gönderemedim yorumu.

En sonunda, baktım olmayacak, gıybet oluyor diye kanaat ederek sildim.

Elhamdülillah...

Bakış açısı efendim, bu tavrımıza karşı anlayış bekliyorum sizlerden.

Selâm olsun,

Siyah Zambak dedi ki...

kazım bey,
iyi etmişsiniz.

aslında bu yazıyı gülümseyerek yazmıştım, ama tatsız şeylere sebep oldum istemeden, bunda da vardır bir hayır..önemli olan niyetler..

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Önemli olan niyetler.."

@ Siyah Zambak

Allah râzı olsun kardeş, iyi dedin.

Adsız dedi ki...

sayin siyah zambak,benim adim melek. cok uzak diyarlardan bu guzel siteyi takip ediyorum. ama maalesef istemeyerekte olsa arkadaslarin arasina girdim, uzerime dusmeyen islere karistim. adimi vermek ve sizlerden ozur dilemek istiyorum. hakkinizi helal ediniz. dostunuzlada aranizin bozulmamis olmasinz cok sevindim. cunku dostlugun ne zor bulunur bir sey oldugunu hayatimin son sekiz yilinda cok iyi ogrendim. dualarinizi esirgemeyiniz. selamlar

Siyah Zambak dedi ki...

melek,
ismini vermene sevindim, kiminle muhattap olduğumu bilerek yazmak çok daha iyi oluyor.

özür dileyecek bir durum yok. burda herkes yorumunu yazarken illa da güzel şeyler söylemek zorunda değil elbette, arada eleştiriler de olacaktır. ben de bunlara yanlış anlaşılma varsa düzeltmek adına cevap yazıyorum. sizinlede bu şekilde oldu. sizde hakkınızı helal edin lütfen.dostluk zordur, inşaallah sizde iyi dostluklar edinirsiniz.

size kabede dua edeceğim :) selamlar..

Adsız dedi ki...

yine ben melek, inanin artik yazmak istemiyorum, ama su son soylediginiz cumle ile ben ne hallere girdim bilemezsiniz. Allah razi olsun. insaallah Rabbim sizin samimi dualarinizla gunahlarimi affeder ve kimbilir belki bende bir gun sultanimi ziyaret edebilir o topraklara yuz surebilirim.
selamlar

Siyah Zambak dedi ki...

hoşgeldin melek,
istediğin gibi yazabilirsin, rahatın bak:)

rabbim sana da nasip etsin inş. kimin samimiyetinden dolyı dualarımızın kabul olacağı belli olmaz.

selamlar..