1 Kasım 2006

ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

şimdi kazım mızrak kardeşimiz gelip konu hakkında eskiden yazdığı görüşlerini ve linklerini vermeden ben ona yardımcı olayım. çünkü bu konu daha önce cenkünal tarafından da işlenmişti.

http://ardiye.blogspot.com/2006/07/
zalim-olanlar-iin-yaasn-m-cehennem.html

Ebrûlî dedi ki...

bu link açılmıyor.

Adsız dedi ki...

link

Ebrûlî dedi ki...

a.k.
kapatılmış bir bloga çıkıyor bu link. acaba evvelinde ne vardı? :)

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Az önce özenle hazırladığım yazı, bilgisayarın kitlenmesi sebebiyle tarihe karıştı; henüz bitmişti, gönderecektim...

Üzüldüm biraz, şimdi vaktim olmadığı sebebiyle tekrar yazamayacağım.

Size mevzu bahis açılmayan bağlantı adresini doğru bir şekilde gönderiyorum.

.:.: Bağlantı :.:.

http://ardiye.blogspot.com/2006/07/
zalim-olanlar-iin-yaasn-m-cehennem.html
#c115870560729889510


Fare ile sağ tıklayın, ve"Yeni Pencerede Aç" diyerek bağlantıyı başka bir pencerede açın.

Pencerenin en üstünde, Anonim kimsenin bıraktığı yazıyı göreceksiniz hemen; okumanızı tavsiye ederim.

Bu yazı, ne sebeple ve ne mahiyetle "ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM!" denilebileceğini bize izah ediyor.

Daha da yazamıyacağım, selâm ve duâ ile...

***

a.k. kardeş, sizi tanımıyorum, yaklaşımınızı tebessümle karşılıyorum efendim, sağolun...

Adsız dedi ki...

"Cennet ucuz değil ve de cehennem lüzümsüz değil"

Siyah Zambak dedi ki...

a.k.
ebruli hanımında dediği gibi linkte bir sorun oldu sanırım.katılımınıza teşekkür ederim.

kazım bey,
bilgisayarın azizliğinden zaman zaman hepimiz nasibimizi alıyoruz, sizin adınıza üzüldüm.

aslında ben bu sözü dün akşam haberlerde yayınlanan feci bir haber için yazmışdım, onun için açıklamasız oldu.ama linkiniz açıklama oldu. sağolun..

mehmet abi,
bu sözü hep çok sevmişimdir, kısa ama çok şey anlatıyor.

Adsız dedi ki...

Rahmeti ilahiyeden fazla rahmet ve şefkati ilahiden fazla şefkat şefkat değildir Yaradanın yarattığı Cennet ve cehennnem yine yaradının emr ve iradesiyle hizmet verecektir Eğer cehennem olmasa zalimin yaptığı yanında kar olacak ve mazlumunda ahu figanı da kendi içine gömülecek Yani zalim izzetinde mazlumda zilletinde kalacak Olur mu bu Olmaz Çünkü bu Adalet-i İlahiyeye aykırı olur Dünyada cezasını göremeyen büyük ve güçlü zalimler Mahkeme-i kübra sonucu Cehenneme mahkum edileceklerdir Adaletin gereği budur ve Allah böyle vadetmiş ve vaadi de yerine gelecektir Onun için "Zalimler için:Yaşasın Cehennem"