2 Kasım 2006

kınama 2:)

başlığından da belli olduğu üzere bu da bir kınama yazısı..

bazı blogcular nedensse çok alıngan oluyorlar, üstelik su-i zan yaparak işi buralara kadar getiriyorlar, yaralarımı vardır nedir.

sözüm meclisden dışarı..

mail kutuma bir mail geldi ama önemsiz mail uyarısı altında gelince herzamanki gibi bakmadan sildim, özür dilerim. birilerinden olduğunu bilseydim tabiyki silmezdim, inanki arkadaşım şimdi çok üzüldüm, affet beni, kusura bakma..ama keşke bunu yapmadan önce bir bana sorsaydın.neyse mühim değil, bende herkesin içinde özür dilemiş oldum:) olay bundan ibaret yani..

sıkma tatlı canını..küstün mü yoksa:)

5 yorum:

Siyah Zambak dedi ki...

korkusuz arkadaşım, rahatça yazı yazabildiğin bloguna rahatca yorum yazamadığım için burada yayınlamak zorunda kaldım..:)

Ebrûlî dedi ki...

şartlar eşitlendi demek ki :)

Neyse affettim :p

Ebrûlî dedi ki...

Canın sağolsun, s.zambakcığım. :)

Adsız dedi ki...

Fikirler hür yorumlar serbest olmalı...Zira medenileri galebe çalmak ikna iledir ve Fikirlerin çarpışmasıyla hakikat ortaya çıkar.

Siyah Zambak dedi ki...

anlaştığımıza sevindim ebrulicim:)
mehmet abide ne kadar doğru söylemiş,yazılarımızı yoruma kapatmayalım ki,fikirlerimizi hürce yazalım ve hakikatler ortaya çıksın:)