18 Ocak 2008

Tövbe Estağfirullah

İnsanların açlıktan öldükleri, bir babanın, akşam eve giderken bir lokma ekmek götürebilmek, kapıda onu bekleyen ve açlıktan nefesi kokan yavrusunu doyurabilmek için, bütün gün çöp kutularını kurcalayıp yine de eli boş eve döndüğü, sağımıza dönsek aç, solumuza dönsek susuz insanların bulunduğu böyle bir dünya da hala bir çifti beşyüz milyon olan bir çizmenin beş renginden de alıp, dolabında etiketi üzerinde giyilmeyi bekleyen diğer ayakkabılarının yanına, hiç içi sızlamadan koyan ve gece rahat uyuyan insanlar varmış!!
Rabbim başta kendimizi sonra da böylelerini rahmetiyle ayıktırsın inşaallah..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet Siyah Zambak
Çok doğru tesbitte bulunmuşsun
"Yiyiniz içiniz fakat israf etmeyiniz" ile "Komşusu aç iken tok yatan bizden değildir" Kutsi emirlerini hiç unutmadan; fiilen yaşayarak hayatımızın temel ölçüsü yapmak lazımdır...

NESLİ dedi ki...

amin siyah zambak amin gönülden amin:(

aeae dedi ki...

Selamun aleyküm Sevgilinin diyari..Mevlâ’nın verdiği şeyleri yine Mevlâ’nın rızası istikametinde kullanmaktan daha güzel ne olabilir ki! Ne güzel söylemişler: “Mevlâ’dan al; Mevlâ’ya ver!”
Vakti serif cuma ve asure günü hayrola.. dedikten sonra, Nasil komsuyuz böyle gelmiyor gitmiyoruz birimiz ölse haberimiz olmiyacak tik ötede :) saka bi yana gel bi kahvemi ic,kahvehane actim ben ...

Siyah Zambak dedi ki...

mehmet abi,
amin inşaallah.

nesli,
aminlerine amin diyorum.

gülruh,
amin.sizin de cumanız ve aşure gününüz hayrolsun. demek kahvehane açtın, ben de tam kahvemi alıp pc başına oturmuşdum ki, davetini gördüm. kahvemi alıp geliyorum hemen :)

Adsız dedi ki...

s.a eyne enti?allah her kese yardımcı olsun,al fakir ve al gani.bu arada arabça dersilerin nasıl gidiyor?selamlar

Siyah Zambak dedi ki...

as,ene hina ümenes, dersler iyi gidiyor şimdilik,öğrenicez inşaallah..yanlız bu arapça pek bir zengin bir dilmiş. bir kelimenin bir çok karşılığı oluyor.

mesenen, ben "nerde" sorusunu feyn olarak öğrendim ama sen "eyne" demişsin. bunların hepsini öğrenmek bazan gözüme çok büyüyor..

allah yardımcım olsun.

Adsız dedi ki...

s a sayfanızı tesadüfen rasladım cok hoşuma gitti danızada amin diyorum