15 Eylül 2006

Derdin Dert Değil !!!

6 yorum:

emircan dedi ki...

Eğitim metodlarından biride böyle karşılıklı kıyaslama şeklidir.Fotoğraflarla anlatım daha da vurgulanmış.Paylaşımınız için allah razı olsun.Halimize daima şükretmemiz gerek.

Bu arada "hüzünlü gurbet"çok hazin çalıyor.Hüzünlendiriyor insanı...

Siyah Zambak dedi ki...

doğru söylüyorsunuz,ne kadar şükretsek azdır..

emircan hocam,"yeter artık hüzünlenmek istemiyorum" mesajı olarak anlayayım mı dediğinizi:)

emircan dedi ki...

valla blog sizin:)

Siyah Zambak dedi ki...

bu parça çok hoşuma gider,çok hisli,her dinlediğimde fethullah gülen hoca efendiyi düşünürüm,sanki onun yerindeymişim gibi de üzülürüm,kim bilir neler hissetti de böyle hisli yazdı...ahir ömründe vatanından uzaklarda yaşamak zorunda olması çok acı.

Adsız dedi ki...

resimlere baktım. daha önceden de slayt olarak bana gelmişti. hüzünlü gurbet parçasıda etkileyici gerçekten. ne için ve kimin için söylendiğinden ziyade mana ve müzik olarak baktığımdan keyif alıyorum dinlerken. Bu global çağda gerçekten sefalet içinde yaşayan bu kardeşlerimiz için üzülmemek içten bile değil. bana göre bunlara bakıp halimize şükredecez tabii her zaman ilerisi için çalışmalıyız halimize şükredip daha fazlası için çalışmalıyız. belkide bu çalışma sonucu ilerde onlara uzanacak eli biz uzatmalıyız. güç böyle durumlarda parayla olur ihlaslı samimane çalışmalıyız her zaman daha fazlası için..

Adsız dedi ki...

ne kadar şükürsüz yaşıyormuşum farkettirdin Allah razı olsun