19 Kasım 2007

Eli yapmış..mış..mış..

Kardeşinin uyuması kızımı neden rahatsız ediyor, anlamıyorum?
Çocukcağızı uyuturken nerde,nasıl uyutacağımı şaşırdım.
Hırsız gibi evin en gizli saklı köşelerine saklanıyorum.
Ablasına görünmeden uyutabilme başarısına ulaşırsam ne mutlu bana!
Ama ufaklık, uyuyunca tehlikeyi atlatmış olmuyor tabi.
Ablamız hemen farkediyor kardeşinin yokluğunu ve fizana götüremediğim için bebeği mutlaka buluyor sonunda:(
Hedef iştahla emilen emzik!
Bebeğin emziği kendisinden sonraki ilk düşmanımız.
Derin uykudaki kardeşinin emziği Betülü rahatsız etmiş olacak ki, pat diye çekiyor ağzından.
Uyanmadı mı?
B planını uyguluyor o zaman.
Çekmeceyi veya dolabı açıyor ve son gücüyle küüüt diye tekrar kapatıyor.
Her zaman işe yarayan b planı ile yine muvaffak oluyor ablamız ve ufaklık çığlık çığlığa..:(
"Neden yaptın kızım?" sorularına da son derece pişkin, umursamaz ve bir o kadar da sevimli bir tavırla, boynunu bükerek ve tebessüm ederek:
" Ben yapmadım anne, elim yaptı" cevabını alıyorum.
Kızsam mı? Yoksa gülsem mi? bilemiyorum...:(

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Maşallah Rabbim bağışlasın ve muhafaza etsin masumcukları...
Allah yardımcın olsun...
Kime çekmiş bu afacan acaba:)
Kızmak yok;
Gülmeye devam...

Adsız dedi ki...

Çocuk Olmak

Çocuk olmak,
Bir kuşa benzer.
Kuşlar gibi özgür,
Kanatlıdır çocuklar...

Çocuk olmak,
Bir balığa benzer.
Balıklar gibi narin,
Sevimlidir çocuklar.

Çocuk olmak,
Bir ata benzer.
Yemyeşil kırlarda,
Koşar, oynar çocuklar...

Çocukluk,çocukluk,
Ne mutludur çocukluk.
Heyecanlı ve neşeli,
Ne güzeldir,çocukluk..

M.T.BALKIS

Adsız dedi ki...

Merhaba Siyah Zambak
Bu sevimli yavrucak bu yaşta bu siyaset ve taktiği nerden ve nasıl öğrenmiş acaba?
Araştırmaya değer bir yöntem...
Küçük yavrucuğu Ablasının kapsamı alanı dışında bırakmakta çok fayda var sanırım...
Allah kolaylık versin..
Hayırlı geceler

Siyah Zambak dedi ki...

mehmet abi,
allah razı olsun.kızmak pek mümkün olmuyor zaten,kime çektikleri hususunda muhtelif iddialar var, henüz sıkı bir göz hapsi altında araştırılıyor:)

hale,
çok haklısın.kapsama alanında abla varsa çok tehlikeli bir durum, acilen kapsama alanından çıkmak veya mobil bebeği kapamak gerekiyor:)

(bir düğmeleri olsa istediğim zaman açıp kapasam ne hoş olurdu..:))

NESLİ dedi ki...

ve unutmayalım ki biz de bir zamanlar çocuktuk...:)mehmet abi'ye ve sizlere selamlar:)aynen katılıyorum kızmak yok gülmeye devam:)

Siyah Zambak dedi ki...

neslicim,
merak etme sen. bu çocuklarla çocukluğumu unutmak mümkün değil zaten :)