2 Mayıs 2006

Gökyüzünde Tavaf

Bir gece yine o mübarek yerlerdeki gelecek güzel günlerin hayaliyle uyudum. Öyle kendimi kaptırmış olmalıyım ki düşüncelerim uykuma da aksetti ve rüyama girdi. Rüyamda büyük bir kalabalıkla uçağa binip gökyüzüne doğru süzülmeye başlamıştık. İyice yükselince aşağıya doğru bir baktım, öyle yükselmişiz ki başım döndü. O arada nasıl oluyorsa ben ve diğerleri muhteşem bir yere gelmişiz. Büyük ve beyaz ötesi bir yer. Sanki duvarlara pırlanta işlemişler. Parlaklığı gözümü almıştı. O harika yerin ortasında simsiyah örtüsüyle ve her zamanki azametiyle Kabe duruyordu. Öyle asil bir görüntüsün vardı ki, uzun süre gözlerimi alamadım. Biraz kendime gelince "bu nasıl olabilir" dercesine tekrar aşağıya baktım. Sonra da çok düşünmeden böyle bir güzelliği bulmuşken tavaf etmeye başladım. Arada yine aşağıya bakıyordum. Muhteşem bir duyguydu. Ve bir ses bize "bu sadece taklidi bir Kabe. Aslını görmediniz" dedi. Tabi biz lisan-ı halimizle bu da bize yeter dedik ve tavafımıza devam ettik. Rabbim rüyalarımızı hakikate inkılab ettirsin, tüm gitmek isteyipte gidemeyenlere, içi yananlara oralara gitmeyi nasip etsin. Amin..

4 yorum:

emircan dedi ki...

Öncelikle duanıza amin deyip,aramıza hoşgeldin diyor,rabbimden; en kısa sürede gerçek manada tavaf etmenizi niyaz ediyorum.

Adsız dedi ki...

bu yazidan alacagimiz ders sudur; guzel hulyalar insanin alemini nurlandiriyor, ruyada bile cennet hayatini tattiriyor.
bos zamanlarimizda Cenab-i Hak bizlere daima bu tur mubarek hulyalarla mesgul olmayi nasip eyler insaallah.
saygilarimla

Siyah Zambak dedi ki...

Amin inşaallah. Allah razı olsun.

tahin dedi ki...

Mashallah...