2 Mayıs 2008

İdama Mahkum Edilen Türk Berber

Şu aralar hepinizin de bildiği gibi Ciddede berberlik yapan bir türk, idama mahkum edilmiş durumda. Haberlerde söylendiğine göre mısırlı komşusunun: "Allaha küfretti" iftirası yüzünden idama mahkum edilmiş türk berber. Hepimiz böyle bir haberin karşısında elbette sinirlenir kızarız. "Bu nasıl bir adalet, nasıl bir karar? Bu kadar ucuz mudur insan hayatı? Hele ki Arabistan gibi dini diyaneti iyi bilen ve yaşayan bir ülkede Allahın verdiği canı almak bu kadar basitmidir?" deriz. Bu hususda kulağıma gelen bir duyumu sizinle paylaşmak istedim.
Bu türk berber mısırlı komşusuyla arasında geçen tartışmada gerçekten de Allaha küfretmiş. Daha sonra olay yerine gelen din polislerine de küfretmiş ve netice de hapse atılmış. Mahkemeye çıktığı zaman da hakim: "pişmanlık göster" dediği zaman pişman olmadığını ve Allah'a inanmadığını tekrarlamış ve mürtedlikten dolayı da idama mahkum edilmiş.
Bu söylediklerim benim için sadece duyum. Sizin için de öyle olmalı elbette. Üzerinde çok tartışılan bir konu olduğu için her türlü fikri savunan insanlar var. Ben de fikrinizi savunurken biraz daha geniş düşünebilmeniz için böyle bir şey yazmak istedim. Hakikati Allah bilir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende kaç haftadır sorıyımmı diye düşünüyordum şu adamın akıbetini size.İnşallah pişman olurda aklı başına gelir.teşekkür ederim hayırlı cumalar.
Not
Kuba mescidi ile ilgili haberinizi beklemekteyim