2 Aralık 2006

öyle mi?


leyleği havada gören gerçekten de çok mu gezer?

17 yorum:

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...çocukluğum İskenderun'da geçti. Bahar'da sürüyle leylek gelirdi, biz de ormana giderdik leylekleri görmek için. Sanıyorum ki, güzergahları körfez üzerinden geçiyordu.. Aklıma o günler geldi şimdi. Bizim gördüğümüz leyleklerin hepsi de beyazdı ama, öyle hatırlıyorum..

ladybird dedi ki...

Merhaba siyah zambak

Cay uzerinde, cay copu cikarsa o gun eve misafir gelir.. yemek yerken tabaga ekmek duserse gene misafir gelir.. bicak dik durursa da misafir gelir:P Eve kus girerse yeni bir haber alinir.. vs vs.. bu batil inanclarin sonu gelmez.

Ben her sene havada leylek surusu goruyorum. Izlemekten zevk aliyorum. O yil cok geziyorum ama hic bir zaman alaka kuramiyorum cunku leylek surusu tepemden gectikten sonra basima neler gelecegini Allah'tan baska kim bilebilir.

sevgilerimle..

ladybird dedi ki...

Aaa yorumlar onayliymis:) kinasam mi acep ?:P yok ben suveyda'yi buraya cagirayim o kinasin :P

Siyah Zambak dedi ki...

kazım bey,
iskenderun güzel şehirdir, suyu hariç.

leyleklerinde insanlar gibi siyahı beyazı varmış demekki..rabbim renk renk,çeşit çeşit yaratıyor.

ladybird,
benim bildiğim çay üzerine çay çöpü çıkarsa çay iyi demlenmemiş demektir :) veya çayı demleyen kişinin beceriksiz olduğuna da delalet eder diyebiliriz:)

demek gezginciliğin leylek sürüsünden kaynaklanıyor. :)

şaka bir yana elbette allahtan başkası bilemez.

suveydaya da gün doğdu bu arada, artık kınayıp durur :) buyursun bakalım..:))

lalezar dedi ki...

siyah zambak kardeş !!süveydayı bana tanıtırmısın lütfen..kim olduğunu merak ettim.şu kınama meseleside ne oluyor biraz izah edermisin????

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Bu yıl leyleği ne havada ne de kara da gördüm diyecektim ama şimdi aklıma geldi gezi esnasında bir yerde direk tepesinde leyleği yuvasında yavrularıyla görmüştüm galiba.
Acaba ondan mı bu yıl geçmişe nazaran daha çok gezdim.
Gerçi leylek havada değildi.
Bir de havada leylek görsek ne olurdu bilemem tabi iyiki havada görmemişim.
Ha unutmadan leyleğin günü de laklakla geçermiş.
Muhabbet dolu kalbi selamlar

Siyah Zambak dedi ki...

lalezar,
suveyda bir blogcu arkadaşımız, benim linklerden ulaşabilirsin..
bu aralar kınama hususunda popüler oldu :) ama bir keç gündür görünmüyor nedense?

suveydaa!! işler birikti kardeşim hadi gel artık :)

lalezara da uğraman lazım..:) senlik bir durum var.:)

mehmet abi,
siz de ne zamandır yoksunuz. ben de mehmet abi nerelerde diyordum :)
hoşgeldiniz .

Ebrûlî dedi ki...

bence sen leyleği görmemen gereken bir yerdesin, havaya bakmamaya çalış, görsen de görmemezlikten gel :)

suveyda dedi ki...

leylek meselesini geçelim siyah zambak, anlamam ben o işten:)

benimde kulaklarım neden çınlıyor demiştim.tamam geldim hadi kınayalım seni gene:)
kınıyorum seni siyah zambak.
lalezar damı kınanacaklardan yoksa hele bir ona da gideyim.en fazla beni kovar sitesinden, fazla bişey yapamaz:)

seni son defa kınıyor ve gidiyorum siyah zambak.

laf aramızda bir gün gelirde bende onaylı yaparsam varya bu yorumları işte o zaman yandım:)

Siyah Zambak dedi ki...

ebruli,
görmeye gerek yok lafı geçse de yeter benim için :)

sayın kınama memuru, :)
hoşgeldin geçmiş olsun diyeyim öncelikle..

hasta yatağında çınlattık kulaklarını, son kez olduğundan eminmisin?

insan kınadığı şeyi kendisi yapmadan can vermezmiş :))bilgine..

Adsız dedi ki...

Bu leylek de kaç gündür havada.Hiç yorulmuyor mu?
Ne zaman konaklayacak ki acaba,merak ettim şahsen.

Siyah Zambak dedi ki...

cenk bey, bir müddet daha havada kalacakmış. canı konaklamak istemiyormuş.:)

Adsız dedi ki...

yakın bir geçmişte ne havada ne yerde leylek filan görmedim ama son 2 ayda yaklaşık 12000 km yol katettim. acaba leylek görsem ne olurdu halim? keşke görseydim.

Siyah Zambak dedi ki...

a.k.,
acaba sizde ters etkimi yapıyor, görseniz belki evinizde otururdunuz, yukarıdaki resme bol bol bakın..:)

emircan dedi ki...

Benim yaşadığım yer leyleklerin göç yolu üzeri olmasına rağmen uzun süredir yerime çakılmış gibiyim:)

Siyah Zambak dedi ki...

emircan hocam,
demekki kişiye göre etkisi değişiyormuş:) kimisi hiç görmez ama bir dünya yol kateder, kimisi de her gün görür ama evinden çıkmaz:)

Adsız dedi ki...

it's very nice picture, salam